wtorek, 5 listopada 2013

WYTWÓRNIA 21 - 5.10.13 - 31.01.2014 - Czuły Barbarzyńca, Kraków


Do krakowskiego Czułego Barbarzyńcy, nieopodal Wisły zawitała Wytwórnia 21. Temat, a co więcej autorzy tej wystawy nie są mi obcy. Z Tomkiem Wójcikiem miałam przyjemność już nie raz współpracować. Dlatego też, zaraz jak dowiedziałam się o wystawie w Czułym bez zastanowienia pobiegłam zobaczyć co nowego przygotowali.

Wytwórnia 21 to studio projektowe, kolektyw  tworzący projekty w duchu eko projektowania.
Składa się na nią duet projektantów: Tomasz Wójcik oraz Maja Gralak. Oboje ukończyli Wydział Architektury Wnętrz na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Obecnie oprócz udziału w licznych projektach, targach i wystawach Tomasz Wójcik prowadzi pracownie projektowania mebli na krakowskiej ASP. Więcej informacji na stronie: www.wytwornia21.pl

W Czułym Barbarzyńcy do końca stycznia możemy podziwiać meble oraz lampy. Z plastikowych butelek, nakrętek, dozowników powstały cuda gotowe do użytku. Większość prac jest mi znana, niektóre z nich stanowiły niespodziankę. Projekty Wytwórni cenię z wielu powodów, przede wszystkim są: ekologiczne, piękne, oryginalne, ale co najbardziej mnie ujmuje przenoszą mnie w magiczny świat. W świat pełen kolorów i fantazji.



Wytwórnia 21 - Czuły Barbarzyńca



Wytwórnia 21 - Czuły Barbarzyńca


Lampa Longan z plastikowych dozowników


Fotel Hedgehog z plastikowych nakrętek oraz lampa Virus z plastikowych nakrętek





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz